استاندار مازندران:سرمایه‌گذاری ها در مازندران نباید از محیط زیست عبور کند


استاندار مازندران به اهمیت حراست از محیط زیست شکننده استان اشاره کرد و گفت:‌طرح های سرمایه گذاری در این خطه شمالی باید مطابق با تمامی مقررات و ضوابط زیست محیطی باشد و سرمایه گذاران باید بیشتر این مقوله را مورد اهتمام قرار بدهند.
یوسف نوری تصریح کرد:کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با رعایت مقررات و قوانین در حمایت از سرمایه‌گذاران مصوبه می دهد، اینکه بعضی از سرمایه‌گذاران نسبت به مقررات بی توجهی کنند، اصلا پذیرفتنی نیست.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر اینکه توسعه پایدار مازندران با اجرایی شدن شاخص های دارای استاندارد در امر سرمایه گذاری بسیار مهم و ضروری است، گفت: قانون مداری را در ساخت و ساز ها به خصوص در حریم های جاده ای، رودخانه ای، عرصه های طبیعی و ملی در مازندران، بدون کم و کاست اجرایی کنید.
نماینده عالی دولت در مازندران بیان داشت: سرمایه‌گذاران باید در شرایط اقتصادی کشور خودشان را به روز کرده و طرح‌های توسعه ای داشته باشند.

1403/05/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود