دوچرخه‌سواران آملی، از  آمل تا کربلا را رکاب می‌زنند

جمعی از دوچرخه سواران اهل شهرستان «آمل» استان مازندران در آستانه اربعین حسینی مسیر رفت و برگشت از آمل تا کربلا را رکاب می زنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مسئول این گروه دوچرخه سوار گفت: هدف از راه اندازی تور دوچرخه سواری اربعین ابراز ارادت به ساحت مقدس امام حسین (ع) می باشد.
مجتبی قربانزاده تاکید کرد: به نیابت و نمایندگی از  شهدای عزیز و همه امت حزب الله خصوصا مردم شریف آمل در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور یافته و تلاش می کنیم سفیران خوبی برای کشورمان بوده و در اعتلای فرهنگ عاشورایی نقش خود را هر چند اندک ایفا کنیم.
دبیر بازنشسته تربیت بدنی آمل تصریح کرد: به اتفاق شش نفر از دوچرخه سواران آملی به عشق سالار شهیدان مسیر یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری از شهرستان آمل تا کربلا را رکاب می زنیم.
این ورزشکار ۶۰ ساله آملی بیان داشت: جمعه از بارگاه مطهر شهدای امامزاده ابراهیم(ع) رکاب زنی خود را آغاز کردیم و قرار است در بازه زمانی ۱۴ روزه تا کربلای معلی را به عشق حضرت سیدالشهدا رکاب زنی کنیم.
گفتنی است در آئین بدرقه این زائران حسینی رئیس هیأت دوچرخه سواری آمل، فرمانده پایگاه شهید صدر خیابان طالقانی، خانواده های ورزشکاران، زائران و مجاوران مرقد مطهر امامزاده ابراهیم(ع)  شهرستان نیز حضور داشتند.

1403/05/1۹

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود