استاندار مازندران:تسهیل گری ثبت صدور برای صادرکنندگان بخش کشاورزی


استاندار مازندران بر تسهیل گری و رفع موانع ثبت صدور برای صادرات محصولات تولیدی بخش کشاورزی تاکید کرد.
یوسف نوری در حاشیه بازدید از بزرگترین مجموعه گلخانه‌ای گل زینتی رویش طبرستان آمل گفت: متاسفانه در حال حاضر این شرایط مقداری کند است و حتماً باید تسهیل و مناسب سازی شود.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی استان وکشور اگر بخواهد واقعاً رشد داشته باشد نیازمند کمک و تسهیل گری توسط بخش دولتی است، تصریح کرد: در این زمینه و به منظور حمایت از تولیدکنندگان، در نشستی با وزرای صمت و جهاد کشاورزی برای افزایش صادرات و کیفی سازی در این بخش قول حمایت دادند.
نوری، با اشاره به ظرفیت‌های بالای تولیدکنندگان استان از جمله تولیدکنندگان گل وگیاه به خصوص مجموعه رویش و روماک گستر که در امر ارزآوری به کشور ایجاد ثروت می‌کنند، تصریح کرد: انتظار است بانک مرکزی هم با موانعی که بر سر راه این تولیدکنندگان وجود دارد، کارگشایی کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح امل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مجموعه پرورش گل زینتی رویش تبرستان به مدیریت آقای قلی زاده، از مجموعه‌های بزرگ و برند تولید و صادراتی استان و کشوری است، افزود: این مجموعه ها، با مدیریت صحیح و موثر، نام جهانی پیدا کرده و در این مدیریت صحیح، با ایجاد زنجیره‌ای از فرایند‌ها و استفاده از منابع باز چرخان آب و یا حتی خروجی گاز‌های که هست برای تقویت و رشد بیشتر محصول و همچنین دانش فنی که دراین مجموعه ایجاد شده، افتخاری برای مازندران و کشور است.
استاندارمازندران همچنین از روسای دانشگاه‌ها و مدارس درخواست کرد، زمینه حضور دانش آموزان و دانشجویان را برای آشنایی با مدیریت بهینه و صحیح استفاده درست از منبع در این مجموعه‌های موفق تولیدی وصادراتی فراهم شود.

1403/05/03

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود