فرمانده انتظامی شهرستان نور:بی توجهی به دستور ایست پلیس در نور مازندران حادثه آفرید


پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد که بی توجهی سرنشینان یک خودروی سواری به ایست پلیس منجر به تیراندازی مأموران انتظامی در راستای قانون به کار گیری سلاح شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: مأموران ِ گشتِ انتظامی حوالیِ ساعت ۲۳ شب گذشته اول مردادماه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرویِ سواری با شیشه‌های دودی مظنون شدند.
سرهنگ احمد امینی تصریح کرد: مأموران برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر که راننده بدون توجه به دستورِ پلیس اقدام به فرار از صحنه کرد و عواملِ انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح خودرو را متوقف کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یکی از دو سرنشین خودرو دچار مصدومیت شده و سریعاً به مرکز درمانی منتقل و تحت معالجه قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان نور از بررسی ابعاد مختلف این حادثه از طریقِ مراجعِ مربوطه خبر داد.

1403/05/02

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود