رسیدگی به مشکلات شهروندان آملی درنشست مسئولان شهری در ” پای حرف مردم”

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: هرچه رابطه بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با مردم نزدیک تر وصمیمی تر باشد، باعث افزایش اعتماد عمومی و به طبع آن، حضوروهمراهی مردم دراجرای طرح های مهم شهری خواهد شد.
ذات الله زارعی در نشست و هم اندیشی در قالب برنامه ای با عنوان ” پای حرف مردم” در دیدار شهروندان درمحله دریای ۲۳ که با حضور عصمتی معاون و مشاوران فرماندار ویژه شهرستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب برگزار شد؛ افزود: امروز مردم از ما توقع و خواسته هایی دارند که اکثرا معقول و به حق است؛ ما در بازدید هایی که از نقاط مختلف شهر داشتیم، روکش آسفالت، ایجاد فضای سبزو خدمات رفاهی وتوزیع عادلانه خدمات درهمه مناطق شهری وبرخی خدمات عمومی درحوزه شهری بوده است.
وی با بیان اینکه برخی از خواسته های به حق اهالی این منطقه توسط شهرداری اجرایی خواهد شد، اضافه کرد، برای نشست های مشابه بعدی، پیشنهاد شد که از این به بعد قبل از نشست مدیران با اهالی منطقه مشکلات محله توسط اهالی و هیات امنای مسجد محله احصا و در روز نشست به مردم گزارش داده شود که کارهای محوله و اداری آن به نتیجه رسیده یا چه مرحله ای از پیگیری قرار دارد.
احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل هم در این جلسه برگزاری نشست های عمومی با شهروندان درمحلات را گره گشایی مشکلات آنان اعلام کرد و با اشاره به بیان برخی از درخواست های اهالی دریای 23 گفت: ساماندهی فضای موجود پارک های محله و نیز ایجاد یک فضای جدید چمن مصنوعی برای فعالیت های ورزشی جوانان این منطقه با همکاری شهرداری آمل ایجاد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، وی، افزود: تامین روشنایی و لکه گیری آسفالت هم درمسیرهایی ازاین منطقه که مورد نیاز جدی نیز هست، دراولویت کار شهرداری قرار داده خواهد شد.

1403/05/02

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود