مدیر جهاد کشاورزی آمل:10 هزار متر مربع زمین کشاورزی آمل به چرخه تولید بازگشت


مدیر جهاد کشاورزی آمل از بازگشت 10 هزار متر‌مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.
مهرداد فولاد اظهار کرد: بدنبال صدور دستور‌‌ قضایی دادستان بخش دابودشت شهرستان آمل، اکیپ اجرای احکام‌ قضایی شامل امور اراضی، حقوقی‌، حراست و گشت 131 مدیریت‌ جهاد‌ کشاورزی و مرکز‌‌‌ جهاد‌ کشاورزی رئیس‌آباد با همراهی‌ عوامل نیروی‌ انتظامی پاسگاه دابودشت، ضمن حضور در روستای صورتکلا اقدام به‌ قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب کردند.
وی افزود: با کسب دستور قضایی، 31 پلاک تفکیکی و دیوارکشی در قالب تبصره 2 ماده 10 قلع و قمع و بیش از 10 هزار متر‌مربع از این اراضی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مدیر جهاد کشاورزی آمل در پایان با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی آمل با تمام قدرت و توان در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: مالکین اراضی کشاورزی که قصد احداث بنا یا هرگونه تغییر کاربری دارند بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به ساخت و ساز نکنند.

1403/05/02

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود