اداره‌کل ورزش دخالتی در خرید امتیاز تیم فوتبال ندارد

مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران تمایلی برای دخالت در خرید امتیاز تیم‌های فوتبال برای هیچ شهری در استان ندارد و شائبه‌های مطرح‌شده تکذیب می‌شود.
اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در واکنش به برخی شائبه‌ها درخصوص خرید امتیاز تیم فوتبال برای یکی از شهرهای استان واکنش نشان داد.
در پی بوجود آمدن برخی شائبه‌ها درخصوص خرید امتیاز تیم فوتبال برای یکی از شهرهای استان، اداره کل ورزش و جوانان در جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
وظیفه دستگاه ورزش و جوانان فراهم‌آوری و کمک به توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ورزش است و موضوعات مربوط به باشگاه‌ها و تیم‌داری خارج از ماموریت‌های این نهاد دولتی است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، هرگونه دخالت دستگاه‌های دولتی در موضوعات مربوط به تیم‌های ورزشی بخش خصوصی به‌غیر از حمایت‌های تعریف شده، ممنوع است و اراده‌ای هم در مسئولان دستگاه ورزش و جوانان مازندران برای ورود به چنین مباحثی وجود ندارد.
اقدام به خرید امتیاز تیم‌های ورزشی امری معمول است و ممکن است افرادی نیز درصدد چنین اقدامی باشند. اما اداره کل ورزش و جوانان مازندران و هیات فوتبال استان از اقدامات احتمالی در این زمینه کاملا بی‌اطلاع هستند.
باوجود استقبال و حمایت از حضور بخش خصوصی در ورزش مازندران ولی اصالت این موضوعات در شرایطی که فضای ورزش استان نیاز به همدلی برای توسعه و افتخارآفرینی دارد، از اساس زیر سوال است و مطرح کردن چنین مباحثی غیرطبیعی است.
مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران تمایلی برای دخالت در خرید امتیاز تیم‌های فوتبال برای هیچ شهری در استان ندارد و شائبه‌های مطرح شده نیز قویاً تکذیب می‌شود.

1403/05/02

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود