فرماندار شهرستان نور:دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به روستاها قرار دارند


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به روستاها هستند، تصریح کرد: کفه‌ی ترازو در مدیریت و توسعه روستا در حوزه های مختلف عمرانی، سیاسی، اجتماعی و حتی امنیت غذایی به سمت دهیاران بیشتر است.
بیژن پولادی به مناسب روز دهیاری در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی که با حضور امام جمعه ایزدشهر، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهرستان،رئیس شورای بخش مرکزی و سایر مدیران، برگزار شد؛ افزود: خوشبختانه کارهای بزرگی با وحدت و همدلی بین دولت و مجلس در سطح استان و شهرستان در حال انجام است. همچنین پیش زمینه های رشد و توسعه نیز در شهرستان شروع شده است که در پی آن به دنبال رفاه نسبی و رساندن به رفاه کامل هستیم.
وی با بیان اینکه معايب و نواقص در روستاها وجود دارد که باید سریعا حل شود، تاکید کرد: توسعه روستاها باید همه جانبه و متوازن باشد و صرف کسب درآمد از ساخت و ساز جز آسیب هایی است که در آینده ما را دچار چالش های سختی خواهد کرد.
فرماندار شهرستان نور ادامه داد: متاسفانه برخی ساخت و سازها بدون مجوز و خارج از محدوده هستند که قطعا از انشعابات غیرمجاز استفاده می کنند و در همین راستا اتلاف انرژی را داریم که هزینه سنگینی بر دوش دولت خواهد گذاشت که باید پیگیری شود.
پولادی در حمایت از کشاورزان گفت: متاسفانه برنجکاران به دلیل قطعی ۵ الی ۶ ساعته برق نمیتوانند آب را از چاه ها به مزارع خود برسانند و از طرفی هنگام فروش بحث واردات برنج و … هم با مشکل مواجه می شوند که‌ در نهایت به دلیل چالش های زیاد برای رفاه خانواده مجبورند زمین خود را بفروشد که در این راستا نیازمند نگاه ملی توسط نماینده مجلس هستیم.
وی بر همکاری و تعامل روسای ادارات با دهیاری ها تاکید کرد و گفت: دهیاران با چالش های زیادی مواجه هستند و باید کاری کنیم که در بروکراسی اداری نمانند.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به سه سیل اخیر يادآور شد: متأسفانه در این حوزه به شهرستان خسارت حدود هزار میلیاردی تحمیل شد،اما بودجه کمی اختصاص دادند و از نماینده مجلس انتظار داریم تا کمک کنند .
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، پولادی بر توجه ویژه دهیاران بخش میانبند به حوزه بومگردی تاکید کرد و ادامه داد: باید تعاونی دهیاران تشکیل شود ‌تا دهیاران در مسیر توسعه و آبادانی روستا قدم های محکم و استواری بردارند.
در پایان از دهیاران بخش مرکزی با اهدای لوح سپاس تجليل به عمل آمد

1403/05/01

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود