رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:برنجکاران استقبال کمی از بیمه محصولات کشاورزی کردند


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به استقبال کم شالیکاران از بیمه زراعت برنج، اظهار داشت: متاسفانه با وجود افزایش مخاطرات کشاورزی ناشی از تغییرات اقلیمی، استقبال شالیکاران از بیمه برنج بسیار ناچیز است.
مومنی با بیان اینکه امسال شاهد تغییرات ناگهانی آب و هوایی در شمال کشور بودیم که از خشکسالی به بارش‌های نامنظم و سیلابی در فصل‌های غیرمعمول و گاها به صورت تگرگ تبدیل شده است، افزود: این پدیده خسارات قابل توجهی به زراعت کلزا، گندم و برنج وارد کرده است.
وی با تأکید بر ضرورت بیمه محصولات کشاورزی، گفت: با توجه به مخاطرات فزاینده ناشی از تغییرات اقلیمی، بیمه مزارع کشاورزی بیش از پیش احساس می شود تا در صورت بروز چنین حوادثی، خسارات کشاورزان جبران شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه به پیگیری های لازم برای جبران خسارات کشاورزان ناشی از سیلاب تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای جبران این خسارات از طریق بیمه و سایر منابع حمایتی همچنان در حال انجام است.

1403/05/01

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود