مدیرکل مدیریت بحران مازندران:احتمال وقوع سیلاب های محلی در ارتفاعات و دامنه های مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار احتمال وقول سیلاب در ارتفاعات و دامنه‌های استان، گفت: توجه به هشدارهای مدیریت بحران ضروری است.
حسینعلی محمدی، اظهار کرد: باتوجه به بارش‌های رگباری تابستانی احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در ارتفاعات و دامنه‌های استان مازندران دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش طی ۲۴ ساعت اخیر مربوط به ارتفاعات سوادکوه و تنکابن بوده است، افزود: پرهیز از اسکان و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان مورد تاکید است.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در انجام فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر احتیاط شود، اضافه کرد: خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس, محمدی تصریح کرد: از انجام فعالیت‌های کوهنوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و سایر اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اعلام آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی، گفت: دامداران نیز باید دام‌ها را به مناطق امن هدایت کنند.

1403/04/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود