رئیس جمعیت هلال احمر آمل:سیل سوادره لاریجان آمل ۳ مصدوم برجای گذاشت


رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به گرفتار شدن سه خودروی سواری در سیل سوادره لاریجان، گفت: در این سیل و سیلاب سه خودروی سواری گرفتار سیلاب شدند که در این بین سه مصدوم به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.
جمشید نیکزاد، در مورد جاری شدن سیل و سیلاب در منطقه نمارستاق بخش لاریجان، اظهار کرد: بارش باران شدید سیل آسای عصر گذشته در منطقه لاریجان در روستای سوا و سوادره باعث بروز حوادث ناخوشایند و خسارت فراوان شد.
وی با اشاره به گرفتار شدن سه خودروی سواری در سیل لاریجان، افزود: در این سیل و سیلاب سرنشینان دو خودروی گرفتار به موقع از خودرو خارج شده و جان خود را نجات دادند ولی یک خودروی سواری پژو به همراه سه سرنشین در سیل گرفتار شدند و سیل آنها را برای مسافت زیادی با خود برد.
رئیس جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: این حادثه باعث بروز خسارت جدی به خودرو شده و با درخواست عوامل امداد و نجات هلال احمر و نیروهای مدمی سه سرنشین خودرو نجات پیدا کردند و از طریق آمبولانس به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
نیکزاد بیان کرد: حال عمومی افراد گرفتار در سیل نمارستاق مطلوب گزارش شده و تحت درمان هستند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با اعلام اینکه سیلاب روز گذشته در منطقه نمارستاق لاریجان یه روستای کفا، کلری و سوا را گرفتار کرده است، گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی ادامه دارد هرچند میزان خسارت مالی، خسارت به ابنیه و جاده زیاد است.

1403/04/03

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود