۱۱۹ واحد تولیدی راکد در مازندران احیا شد

استاندار مازندران گفت: با همت و تلاش جهادی دولت ۱۱۹ واحد تولیدی راکد استان طی دو سال قبل احیا و راه اندازی شده است.
سید محمود حسینی پور با اظهار این دولت کنونی خزانه خالی را تحویل گرفت ولی کار و تلاش کرد، افزود: در حوزه امور فرهنگی با رهاشدگی روبرو بودیم و پروژه‌های مهم اقتصادی استان سال‌های سال رها شده بود.
وی با اظهار اینکه در استان مازندران پروژه روستایی وجود دارد که ۲۷ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد و تکمیل نشد، گفت: این پروژه با پیگیری فرماندار جهادی ساری به نتیجه رسد و طی هفته دولت افتتاح می‌شود.
استاندار مازندران با عنوان اینکه رشد اقتصادی استان سال‌ها منفی بود، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و تشکیل ستاد رشد اقتصادی، میزان رشد اقتصادی در سال قبل به بیش از چهار درصد رسید و امسال نیز رشد اقتصادی هشت درصد برای استان هدفگذاری شده است.
حسینی پور با بیان اینکه مازندران از جایگاه توسعه‌ای خود عقب مانده است، تصریح کرد: برخی‌ها تلاش داشتند دولت را وارد بازی‌های جناحی در استان کنند ولی عقیده داشتیم باید برای مردم کار و تلاش کرد و طی دو سال گذشته بیش از ۱۵ سفر استانی شهرستانی انجام شد و ۹۴۵ روستا مورد بازدید قرار گرفته است.
وی راه اندازی ۱۱۹ واحد راکد تولیدی را از جمله اقدامات دولت در استان بیان کرد و گفت: ۱۴۰ واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها به مدار تولید برگشتند و این کار با همکاری بانک‌ها صورت گرفته است.

استاندار مازندران توسعه کشت گلخانه‌ای با ۵۲۹ هکتار را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: برای توسعه گلخانه در اول راه هستیم و از منظر گلخانه‌ای باید به هلند اروپا تبدیل شویم.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ قلم کالای استان در قالب استان روی میز و پیشخوان ۸۵ استان روسیه قرار می‌گیرد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، استاندار مازندران تصریح کرد: ابرپروژه هایی در استان وجود دارد که سال‌های سال متوقف بود ولی طی دو سال اخیر بودجه مناسبی تزریق شد و تا چندماه آینده آبگیری می‌شود.

1402/6/5

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود