معاون کمیته امداد مازندران:۱۵ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران شمار دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
مهدی رحمان زاده با بیان این که جشن عاطفه‌ها با شعار مشق همدل همزمان با سراسر کشور از ۲۲ شهریور شروع می‌شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه می‌یابد، افزود: برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری این برنامه هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل با همراهی مردم و خیران نیکوکار برگزار می‌شود.
وی با بیان این که سال قبل بیش از ۳۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی هدف گذاری شده بود اما ۴۱ میلیارد تومان توسط هم استانی‌ها برای تهیه لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی کمک شد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران شمار دانش آموزان تحت پوشش را ۱۵ هزار نفر ذکر کرد و گفت: امسال نیز برنامه داریم برای همه دانش آموزان لوازم التحریر تهیه و تقدیم شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، رحمان زاده از خیران خواست برای تأمین پوشاک دانش آموزان نیز همراهی و مشارکت داشته باشند و گفت: ۴۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

1403/06/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود