Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران


1. روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را از سوی نخستین نهاد مدنی، صنفی در حوزه روابط عمومی‌های کشور صمیمانه به تمامی فعالان سختکوش و تلاشگر که در این مسیر دشوار و حساس گام بر می‌دارند تبریک و تهنیت گفته و با آرزوی توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی‌ها و مشکلات خطیر این راه موفقیت اعضای این خانواده بزرگ را آرزو می‌کنیم.
2. روابط عمومی نهادی است که برای تسهیل ارتباط میان سازمان‌ها با ذینفعان و مخاطبان و برای تاثیر گذاری و تاثیرپذیری افکار عمومی ایجاد شده و با حفظ ارتباط دو سویه و جلب اعتماد و مشارکت مردم با سازمان‌ها برای کمک به اهداف، نگرش‌ها و درک متقابل برای پویایی و رشد سازمان‌ها فعالیت می‌کند. با این وجود همواره به دلایل مختلفی همواره مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است.
3. علیرغم تمام مشکلات و کاستی‌ها و گرفتاری‌هایی که امروز بر جامعه روابط عمومی حکم‌فرما است. بار دیگر معتقدیم و بر این باوریم روابط عمومی باید در عرصه‌های مختلف، پاسدار حقوق مردم و مخاطبان بوده و همگام ‌و همسفر با مردم باشیم.
با بهره‌گیری از فن‌آوریهای نوین ارتباطی پیشتاز مقابله با دیوان سالاری بوده و طلیعه‌دار آرمان تکریم مردم باشیم.
بار دیگر تقاضا داریم راستگویی، صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی، اغراق گری و تشریفات زائد ترجیح داده و عامل تملق و دروغگویی نباشیم.
پاسخگوی ذینفعان، افکار عمومی از طریق رسانه‌های جمعی با زبان شفاف و زلال و منطقی باشیم، تخصص و دانش روابط عمومی را به معنای بهره‌گیری از برترین و کارآمدترین نیرو‌ها برای پیشبرد برنامه‌های ارتباطی مد‌نظر قرار دهیم.
امسال در حالی روز روابط عمومی را یاد آوری و گرامی می داریم که:
۱- با چالش و بحران بزرگ ویروس کرونا درگیر هستیم و مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها مدیریت این بحران است.
۲-انتخابات ریاست جمهوری در پیش است که بار دیگر یاد آوری میکنیم تأمین منافع ملی در کنار تحقق ارتباطات اجتماعی قابل انجام است، تحقق انتظارات ملی در عرصه ی ارتباطات اجتماعی امری است که باید به آن توجه ویژه داشت. بازسازی چهره روابط عمومی به عنوان نهاد پاسخگو، مدافع حقوق مردم و مخاطبان و معرف صادق برنامه ها ، خدمات و چالش های دستگاهها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است ، دانا ، تحول طلب ، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه چرکت می‌کنند.
روز ارتباطات و روابط عمومی با چنین چشم داشت ها ، بیم ها و امید ها بر تمام رهروان سخت کوش و تلاشگر این عرصه فرخنده باد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود