تداوم هوای گرم و شرجی تا دو روز آینده در مازندران

هوای استان تا ظهر پنج شنبه گرم و شرجی و روز پایان هفته با ابرناکی همراه است.
کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه تا پایان هفته نوسانات دمایی چندانی نخواهیم داشت،گفت: حداکثر دما ۳۱ تا ۳۴ درجه متغیر است. فرجی با عنوان اینکه این وضعیت دمایی در این موقع از سال پایین تر از حد طبیعی است ،افزود: دو روز پایانی هفته تا دو درجه هوا خنک تر می شود. وی با اشاره به اینکه تا اواسط پنج شنبه جو استان پایدار و آسمان عمدتاً آفتابی خواهد بود ، خاطرنشان کرد: بعد از ظهر پنج شنبه شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران همچنین افزود: گذر پنج شنبه شب و روز جمعه آسمان استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات با بارش پراکنده در سطح استان همراه است. فرجی با اعلان اینکه دریا، امروز موج کوتاه دارد، بیشینه دمایی دیروز استان را بندر امیرآباد با ۳۵ و کمینه دمایی را بلده با ۱۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

1403/04/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود