مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:مصدومان سگ گرفتگی در مازندران ۲۵ درصد رشد یافت


مدیرکل پزشکی قانون مازندران از افزایش ۲۵ درصدی مصدومان ناشی از گازگرفتگی سگ طی سال جاری در استان خبر داد.
علی عباسی گفت: طی شش ماه امسال ۸۰ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردندکه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشت.
وی با بیان اینکه که از این موارد ۵۸ نفر مرد و مابقی زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۱۶ نفر و کمترین سن ۵۱ تا ۶۰ سال با ۹ نفر گزارش شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های تنکابن با ۱۸، چالوس با ۱۱ و ساری، قائمشهر، آمل هر کدام با ۹مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های عباس آباد، کلاردشت و میاندرود هر کدام با یک مورد گزارش شده است.
گفتنی است در سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۸۷ نفر مرد و ما بقی زن بودند.

1403/07/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود