رئیس بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا(س):افزایش مراجعات به بزرگترین مرکز قلب مازندران


رئیس بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا(س) ساری از افزایش مراجعات و ارائه خدمات درمانی به بزرگترین مرکز قلب مازندران خبر داد.
محمدعلی حسینیان از رشد قابل توجهی در خدمات درمانی این مرکز در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.
وی با اشاره به اقدامات درمانی متعدد قلب در این مرکز تصریح کرد: در مدت پنج ماه اخیر تعداد اقدامات پرایمری آنژیوپلاستی اولیه در حمله حاد قلبی برای ۳۳۳ نفر انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱، با رشد قابل توجه ۸۵ مواجه شدیم.
رئیس بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا(س) ساری تعداد اقدامات پرایمری سال گذشته را ۱۸۱ مورد ذکر کرد و گفت: این خدمات افزایش بیانگر ارتقاء کیفیت خدمات و توانمندی‌های تیم پزشکی است.
حسینیان در ارتباط با اقدامات انجام شده در زمینه سایر آنژیوپلاستی‌ها نیز خاطرنشان کرد: تعداد این مداخلات در سال جاری را ۷۴۲ مورد بوده است که نسبت به ۴۱۲ مورد در سال ۱۴۰۱، با رشد ۸۰ درصدی مواجه بودیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی اضافه کرد: در بخش آنژیوگرافی نیز، تعداد بیماران تحت این اقدام تشخیصی به هزار ۵۸۷ نفر رسید که در مقایسه با هزار ۹ نفر در سال ۱۴۰۱، حدود ۵۵ درصد افزایش در این بخش داشتیم.
رئیس بیمارستان قلب فاطمه الزهرا(ص) تعداد ویزیت‌های درمانگاهی این مرکز را ۲ هزار و ۲۹۷ مورد ذکر کرد و گفت: در مقایسه با هزار ۲۸۸ ویزیت در سال ۱۴۰۱ با رشد ۷۸ درصدی در این بخش همراه شدیم.
حسینیان تعداد اکوی انجام شده بیماران سرپایی را هزار و ۷۵۵ مورد اعلام کرد و افزود: نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۸۲ درصدی در این بخش مواجه بودیم.

1403/06/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود