معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:دغدغه خبرنگاران مازندران را پیگیری می‌کنم


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران،گفت: دغدغه خبرنگاران استان مازندران را پیگیری و برای رفع آن تلاش می‌کنم.
قاسم عزیززاده گرجی، اظهار کرد: آمادگی داریم که برای رفع دغدغه‌های فعالان رسانه‌ای استان اقدام کنیم.
وی با اعلام اینکه در استان مازندران هیچ مدیری برای رسانه‌ای شدن دغدغه ندارد، افزود: اعتقاد دارم که نقش خبرنگاران ارزشمند و رفیع است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بازتاب جنایت رژیم اشغالگر قدس، افزود: به واسطه بازتاب مناسب جنایت این رژیم توسط فعالان رسانه‌ای امروز این رژیم در نزد افکار عمومی بسیار منفور است.
عزیزاده گرجی با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس مراسم اربعین،افزود: اقدام زینبی خبرنگاران در این عرصه غیر قابل انکار است، فعالیت در حوزه رسانه علاقمندی و عشق می‌خواهد در کنار این موضوع صداقت و سلامت هم نیاز است.
وی یادآور شد: نقد در حوزه رسانه باید منصفانه باشد،برخورد غیر منطقی و غیر منصفانه باعث ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به فعالیت موثر جریان رسانه‌ای در ایام انتخابات، گفت: در این زمینه فعالان رسانه‌ای استان مازندران کارنامه‌ی درخشان داشتند همچنین در سفر رئیس جمهور شهید هم فعالیت موثری توسط رسانه‌های استان انجام شده است.
عزیزاده گرجی در ارتباط با مطالبات فعالان رسانه‌ای افزود: مطالبات مربوط به حوزه رسانه به نظر بنده باید به صورت صنفی پیگیری شود، نقش مدیران تهسیل گری بوده است، برخی از صنوف در بخش‌های مختلف پیگیر هستند اما فعالان رسانه‌ای مسائل مربوط به خودشان را کمتر پیگیری می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با اعلام اینکه آمادگی داریم که نظام مسائل خبرنگاران را حتی به صورت موردی هم پیگیری کنیم، افزود: برنامه‌ریزی در این زمینه در اختیار خبرنگاران است.

1403/05/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود