فرماندار شهرستان نور:اصناف، پیشانی اقتصاد کشور است


فرماندار شهرستان نور گفت: اصناف در طول تاریخ نقش اثرگذار و بی بدیلی در حوزه های سیاسی و اقتصادی ایفا کردند.
بیژن پولادی در يادواره ۱۶ شهید اصناف شهرستان نور به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار کرد: اصناف نقش مهمی را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه تاریخ خدمت رسانی اصناف به قبل از انقلاب باز می گردد و بازار در روند پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه های مهم کشور نیز به خوبی به رسالت خود عمل کرده است، اظهار کرد: هرجا مشکلی برای مردم بوجود آمد اصناف پای کار بودند و در کنار مردم قرار گرفتند تا رفع مشکل شود.
فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: اصناف مجموعه اقتصادی کشور هستند که بعد از نفت که می توانند در اقتصاد کشور اثرگذار باشند.
پولادی یادآور شد: اصناف در جنگ های نیمه سخت، سخت و ترکیبی نقش آفرینی در اقتصاد کشور ایفا کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی اصناف را به عنوان پیشانی اقتصاد کشور بیان کرد و افزود: امیدواریم با همراهی همیشگی اصناف از این پیچ تاریخی عبور کنیم

1403/05/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود