مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران:نگرانی از کاهش اقامت تابستانی در اماکن گردشگری مازندران


مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با نگرانی از کاهش اقامت تابستانی در اماکن گردشگری مازندران، گفت: اقامت تابستانی گردشگران در اماکن گردشگری استان کماکان کاهشی است.
حسین ایزدی با نگرانی از کاهش اقامت تابستانی در استان مازندران، اظهار کرد: باوجود حجم تردد بالا به سمت استان اما روند اقامت تابستانی در استان نسبت به سال گذشته پایین است.
وی افزود: البته عوامل مختلفی در این زمینه دخیل است که ازجمله ایام محرم، رشد روزافزون پدیده خانه دوم و همچنین بحث شرایط جوی و بارندگی‌ها بوده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران تابستانی در تمامی اماکن گردشگری استان وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، ایزدی یادآور شد: موضوع دیگر اماکن گردشگری غیرمجاز در سطح استان هستند که لازم است در این زمینه تدبیر شود.

1403/05/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود