استاندار مازندران:تیم فوتبال نساجی، قلب تپنده ورزش مازندران است


استاندار مازندران نساجی را قلب ورزش مازندران نامید و اظهار داشت: استان مازندران در ورزش سرشار از استعداد است. مثلاً شهرستان بابل قطب تنیس روی میز ایران است و جویبار پایتخت کشتی ایران است.
دکتر نوری ادامه داد: مازندران سرزمین زرخیزی است و نساجی هم قلب تپنده ورزش مازندران است.
نماینده عالی دولت در مازندران از ضعف زیرساخت‌های ورزشی استان گفت و بیان داشت: ما امکانات خوبی را در استان داریم که اگر از این امکانات به درستی استفاده شود اتفاقات خوبی می‌افتد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، گفت: مهمترین دغدغه فعلی ما در ورزش، بحث نساجی است.
استاندار مازندران افزود: نساجی در نیم فصل دوم فصل گذشته با مدیریت خوب رضا حدادیان عملکرد چشمگیری داشت. ما دوست داریم نساجی با همان روند سابق با آقای حدادیان ادامه دهد.
استاندار مازندران تاکید داشت: الان نقطه اوج باشگاه نساجی است و ما باید شرایط را برای حضور موفق این باشگاه در لیگ برتر فراهم کنیم.
دکتر نوری افزود: در تمامی رشته‌های ورزشی دغدغه‌های مالی وجود دارد و حتی شاید این موضوع به کشتی استان هم برسد. باید برنامه ریزی صورت گیرد تا دیپلماسی خوبی برای مدیریت رشته‌های مختلف ورزشی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در استان مازندران، ظرفیت ورزشکاران به مراتب بیشتر از امکانات ورزشی است. ما باید برنامه‌ای برای ورزش قهرمانی استان داشته باشیم تا دانشگاه‌ها روی این موضوع کار کنند تا در آینده دچار نقصان نشویم تا ورزش قهرمانی ما حفظ شود.
دکتر نوری خواستار رفع فوری مشکلات باشگاه نساجی شد و تاکید داشت: در خصوص نساجی، برنامه‌ای حساب شده، برای تداوم تیم صورت گیرد. با همکاری آقای حدادیان و تمامی مدیران و عزیزان این برنامه انجام شود که ببینیم تیم را چگونه میتوانیم ادامه دهیم تا مشکلات و دغدغه‌های باشگاه نساجی را کاهش دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی با بیان اینکه برای زیرساخت‌ها اولین کار تهیه زمین است، اظهار داشت: طبق گفته مدیرکل ورزش، مجموعه ماهفروجک کنار پیست دوچرخه سواری و مجموعه استادیوم متقی و شهدای ساری موقعیت خوبی است که می‌شود در اختیار باشگاه نساجی قرار بگیرد تا بخشی از مشکلات باشگاه بابت دغدغه زمین مرتفع شود.
استاندار مازندران تاکید داشت: از طریق محل مسئولیت‌های اجتماعی هم بودجه‌هایی می‌شود در اختیار نساجی قرار داد تا کمک حال مالک باشگاه نساجی باشیم.

1403/04/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود