استاندار مازندران:جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران در دستور کار


استاندار مازندران بر تداوم پیگیری امور اداری تا آغاز دولت چهاردهم و جدیت در مسیر خدمت رسانی دولت شهید جمهور تاکید کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران در دستور کار قرار گیرد.
یوسف نوری، ضمن تسلیت ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی، خطاب به مدیران و مسئولان خاطرنشان کرد: تا زمانی که توفیق خدمت به مردم را داریم فعالیت‌ها باید به نحو احسن صورت گیرد و در پیگیری امور مردم تا آغاز دولت چهاردهم تعللی ایجاد نگردد. وظیفه خود را تا لحظه آخر به بهترین شکل انجام دهید.
وی بر مدیریت سرمایه‌گذاری کلان در مازندران تاکید کرد و گفت: مازندران را ارزان نفروشید، در استان به دنبال سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و ایجاد صنایع سنگین هایتک باشید.
استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در مازندران تقاضا محور شده است، خاطرنشان کرد: نیاز سرمایه‌گذاری در صنعت و گردشگری استان، طرح جامع می‌باشد و باید با ارائه بسته‌ها و اطلس سرمایه‌گذاری عرضه‌محور باشیم.
نوری با بیان اینکه نیمی از تامین مالی در طرح‌های عمرانی با مولدسازی قابلیت اجرایی دارد، بر مولدسازی دارایی‌های دولت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی با تاکید بر اینکه تنش در مدیریت مصرف آب و برق و گاز وجود دارد، افزود: شرکت‌های برق و آب درایت لازم در مدیریت مصرف را داشته باشند تا هم کمتر قطعی برق داشته باشیم و هم در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و اقتصادی بدون هماهنگی قطعی برق صورت نگیرد.

1403/04/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود