فرآیند بازاریابی فقط محدود به کالا نیست

مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی گفت : جستجوی فرصت‌های بازار از مهمترین عوامل فرآیند بازاریابی است..

به گزارش… ، حمید بروغنی، مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی با بیان این‌که متاسفانه بسیاری از مدیران ارشد درک درستی از بازاریابی ندارند افزود : فرآیند بازاریابی نه تنها فقط برای کالاها و خدمات نبوده بلکه می توان از آن برای جستجوی فرصت‌های بازار ، ایده ها و وقایع نیز بهره گرفت.

وی درباره نقش بازاریابی در رشد و توسعه اقتصاد کشور ها اظهار داشت : تاثیر بازاریابی مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ها بسیار حائز اهمیت است به طوری که این پدیده می تواند بازارهای دنیا و تجارت جهانی را توسعه دهد و با اتخاذ استراتژی هایی متفاوت محصولات و خدمات یک کشور را به جهان معرفی و ارائه کند .

به گفته بروغنی بازاریابی می تواند زمینه تحرکات اقتصادی و مالی را فراهم کرده و نقش بسزایی در رشد صنعت، اقتصاد و گردشگری کشورها داشته باشد از طرفی بازاریابی بعنوان یک صنعت با توجه به فعالیت‌ها و مشاغلی که درگیر می کند نقش مهمی در اشتغالزایی دارد و با گردش مالی که صورت می دهد باعث افزایش درآمدهای دولتی خواهد شد.

1403/04/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود