رییس شورای هیئات مذهبی مازندران:همایش عاشوراییان حسینی با لهجه محلی در مازندران برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: در دهه اول ماه محرم با همکاری صدا وسیما مراسم همایش عاشوراییان حسینی با لهجه محلی در همه شهرستانها برگزار می شود.
محمد علی باقری با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم با همکاری صدا و سیما مراسم همایش عاشوراییان حسینی در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی واقشار مختلف مردم در همه شهرستان‌ها مراسم عزاداری برگزار می‌شود و تاکید شد در این برنامه از گویش و لهجه مازندرانی برای مداحی استفاده شود.
مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور ادامه داد: اجرای پویش «ما هم لباس مشکی می‌پوشیم» با حضور نوجوانان و جوانان و با سربندهای یاحسین «ع» از جمله برنامه هاست.

1403/04/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود