فرماندار شهرستان نور:بازار قلب تپنده جامعه است


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه بازار قلب تپنده جامعه است از بازاریان و کاسبان که در شرایط سخت و تحریم به عنوان فعالان اقتصادی در حال فعالیت هستند تشکر کرد و گفت: زمینی جهت ایجاد میدان بار در شهرستان پیشنهاد شده است که پس از انتخابات موقعیت سنجی آن انجام می شود.
بیژن پولادی در دیدار با رئیس اتاق اصناف، فرمانده بسیج اصناف، و روسای اتحاديه های صنفی شهرستان نور افزود: روز بازارها در شهرهای کوچک به بازاریان آسیب می زند که باید راهکار مناسب دیده شد
وی دستور داد تا شهرداری ها در جمع آوری سد معبر و دست فروش ها که سیما منظر شهری را تحت تاثیر قرار داده اند اقدام کنند.
فرماندار شهرستان نور در خصوص فروشگاه های بزرگ یادآورشد: مديران این فروشگاه های بزرگ با توجه به اینکه از این شهرستان ارتزاق می کنند باید پاسخگو باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، پولادی با اشاره به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حداکثری در روز انتخابات و انتخاب اصلح باید مدنظر بازاریان و کاسبان قرار بگیرید.

1403/04/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود