مدیرکل امور مالیاتی مازندران:موضوع مالیات بر باغ ویلاها و خانه های گران قیمت دنبال شود


مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: موضوع مالیات بر باغ ویلاها و خانه‌های گران قیمت دنبال شود.
محسن اسلامی، اظهار کرد: در بحث مالیات بر باغ ویلاها و خانه های گران در مازندران بیشتر بحث باغ ویلاها مطرح است که حتی در این زمینه زمین‌های خالی هم مطرح شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ املاک بیشتر از ۱۵ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ املاک بالای ۲۰ میلیارد تومان و امیال هم املاک با ارزش بالای ۳۵ میلیارد تومان مشمول مالیات خواهند شد.
مدیرکل امور مالیاتی مازندران تصریح کرد: در بحث مالیات بر باغ ویلاها و خانه های گران چهاردستگاه وزارت راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شهردادی‌ها مکلف شدند اطلاعات را به‌صورت برخط اعلام کنند.
اسلامی گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از باغ ویلاها و ساختمان‌ها در اختیار سازمان مالیاتی قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به تراکنش‌های بانکی دسترسی نداشتیم اما در سال‌های اخیر این مشکل حل شده است، گفت: بخشی از مؤدیان برای فرار مالیاتی راه‌های مختلفی پیدا می‌کنند که لازمه جلوگیری از آن بررسی بیشتر است و قطعا سازمان امور مالیاتی آنها رو رصد خواهد کرد و اینگونه مودیان مشمول جرائم سنگین پیش‌بینی شده در قانون خواهند بود.

1403/04/05

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود