مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران:توسعه بخش تعاون در مازندران ویژه پیگیری شود


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: توسعه بخش تعاون در شهرستان‌ها بعنوان خط مقدم باید به صورت بی‌وقفه پیگیری شود.
علی باقری با اشاره به ضرورت توسعه و ترویج تعاون در سطح شهرستان‌ها اظهار کرد: تعاون و کار جمعی می‌تواند اثرگذاری مستقیمی بر اقتصاد داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: طبق سند توسعه تعاون که برای اولین بار توسط دولت سیزدهم تصویب و ابلاغ شد، همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در راستای توسعه این بخش مهم گام بردارند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: توسعه بخش تعاون در شهرستان‌ها بعنوان خط مقدم باید به صورت بی‌وقفه پیگیری شود.
باقری تصریح کرد: حمایت دولت سیزدهم و در رأس آن شخص شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی موجب توسعه شاخص‌های مهمی از قبیل صادرات و تسهیلات شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی افزود: در آخرین جلسه شورای توسعه تعاون استان که به ریاست استاندار مازندران برگزار شد، استاندار ضمن تأکید بر ضرورت توسعه این بخش مهم در استان، بر برنامه‌ریزی ویژه در شهرستان‌ها نیز تأکید کرد.

1403/03/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود