شهردار آمل:از محل سفر شهید آیت‌الله رئیسی به مازندران؛۳۰۰ میلیارد تومان به پسماند زباله آمل اختصاص یافت

برای حل مشکل ترافیک هزار سنگر باید همه دستگاه‌ها ورود پیدا کنند
شهردار آمل رسانه را چشم بیدار جامعه خواند و گفت: نسبت به انتقادات حتی تند موضع نمی‌گیریم، رسانه چشم بیدار ماست و می‌تواند در انعکاس مشکلات و راهکارها موثر باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، علی داودی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در سالن مدیریت بحران شهرستان آمل برگزار شد، با رد شایعه‌های ریختن زباله شهرهای اطراف به آمل، گفت: ریختن زباله شهرهای اطراف به آمل شایعه ای بیش نیست‌ است.
وی افزود: از محل سفر شهید آیت‌الله رئیسی به مازندران ۳۰۰ میلیارد تومان در امر پسماند زباله اختصاص یافت، اما همچنان در مواضع جابه‌جایی زمین، کارخانه زباله و امحای زباله هستیم؛ هر چند متولی امر وزارت کشور است، اما آمادگی لازم در امر همکاری را شهرداری آمل دارد.
شهردار آمل به پروژه هزار سنگر اشاره کرد و افزود: در اجرای پروژه هزار سنگر پنج طرح مختلف به شورای ترافیک استان ارائه شد و شهرداری بدون هیچ دخل و تصرفی مکلف به اجرای طرح شد.
داودی حل مشکل ترافیک هزار سنگر را منوط به ورود دیگر دستگاهها دانست و گفت: برای حل مشکل ترافیک هزار سنگر باید دیگر دستگاه‌ها ورود پیدا کنند اما پروژه چهار ماهه را توانستیم طی ۴۰ روز به اتمام برسانیم.
وی تاکید کرد: ما به آتش‌نشانی بعنوان دستگاه خدمات‌دهی نگاه می‌کنیم که مردم باید از آن نفع ببرند.
شهردار آمل از اختصاص بودجه برای آتش نشانی خبر داد و گفت: برای اولین بار بودجه خاصی برای مجموعه آتش‌نشانی در نظر گرفتیم و دستور نردبان برای بلند مرتبه‌سازی داده شده، اما نردبان بالای ۶۰ متر تولید داخل نداریم، ولی قول خرید داده شده است.
داودی مساله کشتارگاه سنتی را برای آمل ضروری خواند و تاکید کرد: در این امر هیچ نقض اعمالی صورت نگرفته است سطح پردازش باید نصب می‌شود و از طرف فرماندار پیگیر این قضیه هستند.
وی ادامه داد: اگر مشکلات قانونی حل شود شهرداری حاضر است زمینی به عنوان مشارکتی و بدون سود برای ساخت کشتارگاه صنعتی در دستور کار قرار دهد، این زمین واقع در بین شرکت کاله و آمل طیور است.
شهردار آمل از وضعیت بد پل معلق خبر داد و گفت: پل معلق سال‌هاست که قابلیت استفاده ندارد و سازنده آن اعلام کرده که تضمینی بر تحمل باری آن نیست و باید در اسرع وقت مسدود شود و عملیات بازسازی آن انجام شود.

1403/03/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود