رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:توقیف خودروی حامل لباس‌های قاچاق میلیاردی در آمل


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف تاکسی حامل ۸۰۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد .
سرهنگ محمد محمدپور درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از ورود یک خودروی تاکسی حامل البسه قاچاق از سمت تهران به شهرستان آمل آگاه شدند.
وی با اشاره به شناسایی خودروی حامل البسه قاچاق توسط ماموران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در ورودی شهرستان آمل، خودروی تاکسی را متوقف و در بازرسی از داخل آن ۸۰۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، مجموع ارزش کالای کشف شده در این عملیات را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ماموران در این اقدام ۲ متهم به قاچاق کالا را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند .
سرهنگ محمدپور با بیان این که خرید و عرضه کالاهای قاچاق موجب رواج بیکاری و ضربه به اقتصاد و تولیدات داخلی می‌شوند از مردم خواست: درصورت مواجهه با عاملان عرضه کالای قاچاق مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

1403/03/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود