رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:توقیف ۲۷هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک خودروی تریلر حامل۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش ۷میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق، به وسیله یک تریلر تانکردار در شهرستان نکاء مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد این تریلر در نهایت، با هماهنگی قضائی آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲۷هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری و معرفی یک قاچاقچی سوخت به مرجع قضایی در این عملیات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدپور از تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور فعال پلیس در محورهای مواصلاتی سبب شده تا عرصه بر جولان قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور تنگ شود.

1403/03/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود