فرماندار ویژه شهرستان آمل:جوانان مهمترین سرمایه های جامعه هستند


فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: جوانان مهمترین سرمایه های هر جامعه ای هستند و ورزش هم لازمه همه مردم است، ولی اگر بخواهیم جوانان با نشاطی داشته باشیم باید به ورزش و ورزشکاران اهمیت بدیم و تلاش بیشتری داشته باشیم و در این زمینه ورزش باعث پویایی جامعه هم خواهد شد .
ذات اله زارعی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده اعتبار خوبی برای توسعه ورزش شهرستان و بازسازی سالن پیامبر اعظم (ص) اختصاص یافته و همه اینها به این دلیل است که ورزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ورزشکاران عزیز شهرستان آمل با مدال هایی که کسب نمودند جز شهرهایی است که ‌در حوزه مدال آوری خاص است .
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی بیان داشت: به لحاظ ظرفیت سازی امکانات و ابنیه ورزشی و با این همه ظرفیت انسانی و مدال هایی که کسب شده بایستی اتفاق های بهتری برای این شهر خصوصا ورزش باستانی ما بیافتد.
فرماندار آمل در پایان تصریح کرد: همانطوریکه جوانان و ورزشکاران عزیزمان پرچم کشورمان را در کشورهای دیگر به اهتزاز در می آورند، در میدان انتخابات هم افتخار آفرین خواهند بود و در این زمینه از ورزشکاران، مدال آوران، قهرمانان و مسولین هیات های ورزشی خواستاریم تا در روز انتخابات حضور پرشور و همه جانبه پای صندوق های رای داشته باشند و بار دیگر ثابت کنند که پشت نظام و سرزمین مادری شان محکم ایستاده اند .

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود