بخشد‌ار چمستان:مدیران باید در بخش چمستان با مردم همراه باشند و در خدمتگزاری کوتاهی نکنند


بخشد‌ار چمستان اظهارکرد: همزمان با دهه فجر مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف در بخش چمستان به بهره‌برداری رسید که یکی از این پروژه‌ها دکل مخابراتی است که مشکل آنتن دهی در این منطقه را رفع می‌کند.
قنبرعلی داداش‌پور با اشاره به اینکه حدود ۶۰ میلیارد تومان در حوزه مخابرات در ۶ ماه اخیر هزینه شد، گفت: در حوزه‌های اجرای طرح هادی، برق، احداث سر دهنه زراعی، گاز، دیواره‌های حائل در سطح رودخانه‌های بخش چمستان که اغلب رودخانه‌ها با ارتفاع بستر رودخانه به عنوان رودخانه وحشی هستند که در زمان بارندگی و سیل خسارت‌های زیادی به منطقه وارد کردند و دیگر حوزه‌ها، دهیاران در طول ۶ ماه حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه کردند.
وی با اشاره مطالبه‌گری برای حق و حقوق مردم فهیم چمستان و پیگیری پروژه‌ها در این بخش افزود: با توجه به سیل ۱۳ آبان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خسارت‌های زیادی در این بخش داشتیم که با تخریب پل و قطعی راه دسترسی و … با صبوری مردم بخش چمستان و همت فرماندار، شوراها و دهیاران، شهردارچمستان، مخابرات، گاز، آب، برق و… در کمترین زمان، خدمات اولیه پس از سیل ارائه شد.
بخشد‌ار چمستان یادآورشد: روستای میرنا بیش از دو کیلومتر برای راه دسترسی ثانویه مردم شن‌ریزی شد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پل آبنمای بستر رودخانه هزینه شد.
داداش‌پور با اشاره به بازدید استانداردر چمستان افزود: استاندار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار وزیر و ماده ۱۸ در بحران تخصیص دادند که کمتر از سه ماه پیمانکار مشغول به کار شد و با احداث دیواره، جاده ایمن و معضل رودخانه‌ رفع می‌شود و در روستای میرنا نیز با خرید برخی وسایل و پیگیری و تزریق اعتبار و همت بسیج سازندگی در مدت ۳ ماه پل روستا احداث می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: در حوزه راهداری در جاده لاویج و واز کارهای شایسته‌ای انجام شد که با ترمیم آسفالت جاده‌ها، مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، بخشدار چمستان تأکیدکرد: مدیران باید در بخش چمستان با مردم همراه باشند و در خدمتگزاری کوتاهی نکنند و اما از مسئولان شهرستانی خواستار توجه ویژه در بخش چمستان هستیم زیرا مردم چمستان ثابت کردند اگر حمایت شوند در مشارکت در استان، حرف اول را می‌زنند.

1402/11/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود