بخشدار چمستان نور:باید در تنظیم قوانین دقت و تجدید نظر صورت بگیرد


بخشدار چمستان نور در این جلسه با اشاره به اینکه هر گونه ساخت و سازی که خارج از ضوابط و مقررات تدوین شده صورت بگیرد، غیرمجاز می شود، گفت: ریشه علل و دلایل تمایل به ساخت و ساز باید شناسایی و مورد هدف قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مهرداد داداش پور با بیان اینکه اکیپ های مختلف منابع طبیعی، بخشداری، جهادکشاورزی، فرمانداری و …برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تشکیل شد اما باز عقب هستیم، تصریح کرد: متاسفانه هنگامی که کشاورزی مقرون به صرفه نباشد، بخش در غیرمستقیم مردم بسمت ساخت و ساز غیرمجاز سوق داده می شوند.
وی تاکید کرد: هنگامی که قوانین با وقایع همسو نباشد تعداد متخلف زیاد می شود چرا که مردم بر اساس نیازهای خود اقدام به عمل می کنند، در نتیجه باید در تنظیم قوانین دقت نظر و تجدید نظر صورت بگیرد.
در ادامه سردار اکبرزاده نماینده استاندار به دهیاران گفت: تحت هیچ شرایطی تعرض و تجاوز به منابع طبیعی اراضی ملی و مراتع و ییلاقات و قاچاق چوب به هیچ شخص یا گروهی پذیرفته نیست و بنا به قوانین و مقررات جاری با خاطبان برخورد قاطعانه خواهد شد.

1402/8/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود