8 هزار متر مربع از زمین‌های زراعی و باغی دابودشت آمل آزادسازی شد

مدیر جهادکشاورزی آمل از قلع و قمع بیش از ۸ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی بخش دابودشت این شهرستان خبر داد.
مهرداد فولاد گفت: در پی صدور دستور ریاست دادگستری دابودشت و عوامل جهادکشاورزی و پاسگاه دابودشت و یگان امداد شهرستان بیش از ۸۲۰۰ مترمربع از اراضی روستا‌های شانه بند و نرگس مرز بخش دابودشت که دیوار کشی و تخریب نمودند آزاد شدند.
وی ادامه داد: درشش ماه نخست امسال، دو اجرای احکام در ۴ روستای میانرود، حسین آباد، نرگس مرز و نائیج آباد تقریبا ۲۱ مورد تبصره ۲ و یک مورد ماده ۳ احداث بنا تخریب شد و ۹۶۵۰ متر مربع به حالت کاربری زراعی بازگشت.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل ادامه داد: جهادکشاورزی شهرستان باتمام قدرت و توان در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است و با کسانیکه قصد ساخت و ساز غیر مجاز و بدون اخذ مجوز از سازمان جهادکشاورزی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

1402/8/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود