زمین‌های کشاورزی دیگر ویلا‌های لاکچری نمی‌شوند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: اجازه نمی‌دهیم اراضی کشاورزی استان به ویلای آنچنانی افراد خاص تبدیل شود.
حجت الاسلام اکبری در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان برضرورت نظارت بر ساخت وساز‌ها و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تاکید کرد و گفت: روسای دادگستری و دادستان‌ها باید نسبت به موضوعات شهری خود اشراف داشته باشند و با رویکرد پیشگیرانه و در مرحله بعد با نگاه مسئولانه و بدون مماشات با تخلفات برخورد کنند.
وی توجه به دستورالعمل‌های قوه قضائیه توسط روسا و دادستان ها را مورد توجه قرارداد و افزود: سفر اخیر رئیس محترم قوه قضائیه به استان می‌تواند گرهگشای برخی سهل انگاری‌های مدیران باشد و در این راستا نظارت برحسن اجرای امور باید در دستورکار روسا و دادستان‌ها قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم اراضی کشاورزی به ویلای آنچنانی افراد خاص تبدیل گردد ادامه داد: حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی و ملی وظیفه همه ماست و دستگاه قضایی قاطعانه پیگیرحقوق مردم است.
حجت الاسلام اکبری گفت: درخصوص ساخت و ساز‌های غیرمجاز نقش مهم پیشگیری برکسی پوشیده نیست مسلما اقدامات پیشگیرانه در کاهش بسیاری ازهزینه‌ها موثراست.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر و رعایت عدل و انصاف مورد رسیدگی قرارگیرد و نباید بگذاریم بیت المال تضییع و حقوق مردم نادیده گرفته شود.

1402/3/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود