برپایی حسینیه برای دهه‌ هشتادی‌ها و نودی‌ها در صدا و سیمای مازندران


مدیرکل صدا و سیما مازندران از برپایی حسینیه برای دهه‌ هشتادی‌ها و دهه‌نودی‌ها در صدا و سیمای مازندران خبر داد.
هادی ابراهیمی در دیدار با «مرتضی عبادی» رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران اظهار داشت: رسالت این سازمان در این سال‌ها همواره در پرتو الطاف الهی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیره سلیمانی بوده است به طوری که در ۴ سال گذشته تمامی ایام پیاده روی اربعین، این مرکز با اعزام عوامل تولیدی و پرتابل و ایجاد قرارگاه رسانه‌ای اربعین بیشترین ارتباط زنده از حال و هوای زائران و موکب‌های مستقر در مسیر کربلا بوده است.
وی افزود: این سازمان آمادگی آن را دارد که تمامی فعالیت‌های این ستاد از قبیل خدمات فرهنگی، آموزشی، فعالیت‌های عمرانی بهداشتی و انسان دوستانه را به سمع نظر مردم برساند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از دفاع‌پرس، مدیرکل صدا و سیما مازندران گفت: حسینیه صدا و سیمای مازندران برای دهه ۸۰ و دهه نودی‌ها در فضای این سازمان برای عزاداری و ذکر مصیبت راه اندازی و شروع به فعالیت خواهد کرد.

1402/3/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود