مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:نماز جمعه در کنار وحدت آفرین بودن، دشمن شکن بوده است

شناسنامه هر ملتی به فرهنگ جامعه وابسته است
امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل، آئین تکریم و معارفه امام جمعه بخش دابو و دشت سر آمل با حضور حجت الاسلام «محمد انتظاری» مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس، فرماندار، ائمه جمعه و دیگر مسئولان، در فرماندری ویژه شهرستان برگزار و ضمن تکریم از حجت الاسلام «سید مصطفی محمدی»، حجت الاسلام «محمدعلی حاجی‌زاده» به عنوان امام جمعه جدید بخش دابو و دشت سر معرفی شد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهر دابودشت آمل با اشاره به اینکه نماز جمعه در کنار وحدت آفرین بودن، دشمن شکن بوده است، گفت: پایگاه نورانی نماز جمعه کانون تفکر بکر اسلامی است.
حجت الاسلام محمد انتظاری با بیان اینکه شناسنامه هر ملتی به فرهنگ جامعه وابسته است؛ گفت: مبنا و ستون فرهنگ ناب اسلام و نجات دهنده بشر از همه خطرات، آسیب ها و خطرات امواج سهمگین حرکات شیطانی در عصر ما که مستکبران و ظالمان کمر همت نامردی برای مسلمانان و مستضعفان عالم بستند نماز می تواند نقش عمده ای از قدرت و قوت و اقتدار و پشتیبانی و تقویت مسیر راه نجات بخش ما را تامین و تضمین کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با اعلام لزوم دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب به همراه دستاوردهای ارزشمند امام امت و جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر انقلاب، افزود: نماز جمعه مشت محکمی به دهان اجانب و استکبارگران است و باعث افزایش استقامت، بیداری و هوشیاری ملت می‌شود و در مقابل می‌تواند دشمنان را به شدت مأیوس کند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، تصریح کرد: پایگاه نورانی امامت در کشور امروز مرکز حمایت و دفاع از استقلال فرهنگی یک ملت بزرگ است که عزمش جزم در تمدن نوین اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است که این مهم مایه وحدت همه مسلمانان می باشد.
حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: در کشور ۵۰۰ پایگاه نماز جمعه وجود دارد و سهم استان ۴۷ پایگاه نورانی نماز جمعه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه وحدت آفرین است؛ خاطرنشان کرد: نماز جمعه دشمن شکن است و بغض و کینه دشمن هر وقت خواست خود را نشان بدهد متوجه مصلی، نماز، مساجد، حوزه علمیه، سپاه و بسیج بوده و هست.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، سیاست اصولی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران را استکبار ستیزی برشمرد و افزود: نماز جمعه همواره در بیداری ملل عالم نقش بارزی داشته است و ائمه جماعات خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب داشته‌اند.
حجت الاسلام انتظاری با اعلام اینکه نماز جمعه عامل مؤثر و تحول جامعه بوده است، گفت: برپایی نماز جمعه تاکید قرآن کریم بوده و همواره این پایگاه موجب بغض و کینه دشمنان اسلام بوده است.
وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان بدانند که ملت بزرگ و رشید ایران گردن شان را خواهد شکست و این عزم مان قطعی است و امروز موضوع غزه مظلوم و ملت قهرمان شیعه و اهل سنت لبنان بسیار مهم می باشد و تا محو رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل جنایتکار ایستاده ایم و آرام نخواهیم نشست.

1403/07/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود