مدیر جهاد کشاورزی آمل اعلام کرد،تولید 6000 تن گوشت مرغ در آمل


مدیر جهاد کشاورزی آمل از تولید بیش از 6 هزار تن مرغ آماده به طبخ در مزارع مرغ گوشتی این شهرستان در ماه شهریور امسال خبر داد.
مهرداد فولاد با اشاره به اینکه شهریور ماه سال جاری بیش از دو میلیون و 417 هزار قطعه مرغ زنده از مزارع مرغ گوشتی شهرستان آمل به کشتارگاه‌های کشور ارسال شد، اظهار کرد: ماه شهریور امسال بیش از 6 هزار تن مرغ آماده به طبخ در مزارع مرغ گوشتی این شهرستان تولید شد.
وی افزود: از این تعداد، 1 میلیون و 418 هزار قطعه به کشتارگاههای داخلی و 999 هزار قطعه روانه کشتارگاههای خارج استان شدند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مدیر جهاد کشاورزی آمل تصریح کرد: بیشترین سهم اعلام وصول مرغ این شهرستان مربوط به کشتارگاه آمل طیور با 383 هزار و 410 قطعه و کشتارگاه پرسفید با 370 هزار و 704 قطعه بود.

1403/07/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود