جشنواره بازی‌های بومی‌محلی روستایی معلولان آملی برگزار شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: جشنواره بازی‌های بومی‌محلی   روستایی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولان روستاییان  برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، کبری اسفندیاریان در حاشیه این جشنواره که با حضور دکتر آرمین حمزه نوا رئیس هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان آمل برگزار شد؛ اظهار داشت: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولان و اعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره را برگزار کرده و تصمیم بر این است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در خصوص هدف برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه برنامه‌های توانمند سازی معلولان در شهرستان و بهبود دسترسی افراد دارای معلولیت به فعالیت‌ها و امکانات ورزشی است تا با اجرای برنامه‌های ورزشی، ضمن پرورش قوای جسمانی، روحی و روانی معلولان، مهارت‌های ارتباطی و مشارکت اجتماعی این افراد نیز ارتقاء یابد.
اسفندیاریان یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های دال پلان، مچ اندازی، دوز، هفت سنگ، برگزار شد.
در این مسابقات بیش از 3۰ نفر از معلولان شرکت کرده بودند.

1403/05/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود