مديرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:اعلام آمادگی برای افزایش زورخانه‌ها در مازندران


مديرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای افزایش تعداد زورخانه‌ها در شهرستان‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم و این ورزش نیازمند روش‌های جدید است.
علی رجبی در مجمع سالیانه هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مازندران که با حضور معاونین اداره کل، طورسوادکوهی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، اعضای هیات رئیسه و دیگر مسئولان هیات برگزار شد با اشاره به افتخارات ورزش مازندران اظهار کرد: برای افزایش تعداد زورخانه‌ها در شهرستان‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم و معتقدم این ورزش نیازمند روش‌های جدید است.
وی با اشاره به دستور پلمب یکی از زورخانه‌های مرکز استان بیان کرد: در حال حاضر پیگیری‌هایی برای رفع مشکلات این زورخانه جریان بوده و در تلاش‌ها ادامه دارد.
مديرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم همراه با زورخانه و پهلوانی مانوس بوده‌اند و اهمیت این رشته ورزشی به واسطه رویکرد مذهبی و حماسی آن است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، رجبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید و نگاه ویژه‌ای به این ورزش دارند و لذا باید برای توسعه همه‌جانبه این ورزش ملی برنامه‌ریزی دقیق کنیم.
وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی ورزش زورخانه‌ای گفت: باید این ورزش را در فضاهای عمومی مثل پارک‌ها و مدارس و … معرفی کنیم.

1403/05/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود