مراسم افتتاح تجمیعی ۵۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن درآمل


بیش از ۶۲هزار مازندرانی درطرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شدند
استاندار مازندران از اجرایی شدن و همزمان تحویل ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد مسکن در استان در دولت شهید رئیسی و نیزاضافه شدن سه شهرک مسکونی در سفر دوم رئیس جمهور شهید به این استان خبر داد.
یوسف نوری در آئین افتتاح و بهره‌برداری تجمیعی ۵۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن مازندران و افتتاح ۵۰ واحدی ولایت در شهرستان آمل گفت: نهضت ملی مسکن از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی بوده است.
وی افزود: در مازندران ساخت ۱۶۴ هزار خانه برای تحویل به جامعه هدف مشمول چهار طرح در حوزه شهری و روستایی، هدفگذاری شده که تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در استان شروع که ازاین شمار حدود ۲۰ هزار و ۸۱۸ واحد مسکن در مازندران به بهره برداری رسیده است.
استاندار مازندران یکی ازعمده‌ترین مشکلات در واگذاری زمین درمازندران را کمبود زمین و مشکلات عرصه‌ای دراین بخش بیان کرد وادامه داد: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان در طول مدت زمان مورد نظر به هدف تعیین شده ۱۶۴ هزار واحد مسکونی برسیم هرچند برنامه ریزی جامع در زمینه خودمالکی داشته و پیشنهاد شد که فرم «ج» اصلاح شود و این مهم نیز مورد قبول واقع شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، نوری، با اشاره به اینکه در بلند مرتبه سازی کمیسیون ماده ۵ مجوزهایی داریم، خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن هدف بزرگ شهید جمهور آیت الله رئیسی است البته رییس جمهور شهید در نخستین سخنرانی در شورای اداری مازندران اعلام کردند که شهداء ناظر بوده و ما را مسئول می‌کنند پس همه باید پیگیری و اجرا در برنامه‌ها را داشته باشیم و شهید جمهور بسیار به برخورد کریمانه با مردم تاکید داشتند.

1403/04/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود