مدیر کل کمیته امداد مازندران:آشپزخانه اطعام و احسان حسینی درسراسر استان مازندران افتتاح شد


مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه اطعام حسینی در طول تاریخ جز سنت‌های شیعیان است و امروز نسل به نسل به ما منتقل شده گفت: در سال گذشته ۷۰۰ آشپزخانه اطعام حسینی افتتاح شد و امسال پیش بینی می‌شود ۱۰۰۰ آشپزخانه در اطعام حسینی فعال باشند.
میثم معافی در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام و احسان حسینی در ساری، با بیان اینکه آشپزخانه‌های مراکز نیکوکاری مخصوص اطعام دهی به مددجویان افتتاح می‌شود گفت: غذا‌های طبخ شده به حجم و تعداد نیازمندان محله است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی به ویژگی مهم اطعام حسینی اشاره کرد و گفت:اطعام به دوروش مراجعه نیازمندان به مراکز و یا آن دسته از مددجویان که توانایی ندارند به درب منازل آنان برده می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد مازندران مفهموم سفره را مقدس شمرد و گفت: این مفهموم مخصوص فرهنگ اسلامی است و در جای دیگر نمی‌توانیم آن را پیدا کنیم و ایام اربعین اوج پهن شدن سفره‌ای به وسعت ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر است.

1403/04/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود