رئیس‌کل دادگستری مازندران:شهرداران مکلف به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد شدند


رئیس‌کل دادگستری استان مازندران شخصاً به موضوع جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب ورود کرد و خواهان رسیدگی به این مسئله توسط شهرداران شد.
عباس پوریانی با ابراز نگرانی از وجود سگ‌های بلاصاحب در نواحی مختلف مازندران گفت: جمع‌آوری یکی از موضوعاتی مطالبه مردم از دستگاه قضا بود.
وی افزود: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از موارد مهمی است که برای مردم نگرانی ایجاد کرده بود و دستگاه قضا با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط در این راستا وارد عمل شد.
رئیس کل دادگستری مازندران یادآور شد: سلامت و امنیت روانی مردم برای ما‌ مهم است و به استان‌ها تأکید شد که دستور قضایی به شهرداران داده شود.
پوریانی گفت: بر اساس بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از تکالیف شهرداری‌هاست که باید نسبت به آن اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی افزود: دادستان‌های سراسر مازندران زمان و مهلت مشخصی حسب مورد حوزه قضایی تعیین شود و شهرداران مکلف شوند تا نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

1403/04/03

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود