فرماندار ویژه آمل:آمادگی شهرستان آمل با ۳۶۹ شعبه رای‌گیری برای انتخابات ریاست جمهوری


فرماندار ویژه آمل از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فراهم شدن ۳۶۹ شعبه رای‌گیری در حوزه‌های شهری و روستایی خبر داد.
ذات‌الله زارعی، گفت: برای برگزاری پرشور و مناسب انتخابات در آمل با همکاری همه عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی و امنیتی و همکاری دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: در روز‌های گذشته نشست‌های هیئت اجرایی و نظارت در شهرستان و بخش‌های پنچ‌گانه برگزار و اعضای این هیئت‌ها توجیه و با تازه‌ترین دستورات و تمهیدات برگزاری انتخابات آشنا شدند.
فرماندار ویژه شهرستان آمل به چهار راهبرد مهم «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همه ظرفیت‌هایی که دارند برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات تلاش کنند.
زارعی با اشاره به اینکه آمل از نظر جمعیت و شعبه‌های تعیین‌شده اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، سومین شهرستان در مازندران است، اظهار کرد: تلاش همه دست‌اندارکاران برگزاری انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری مردم است که این مهم باعث اقتدار و مشروعیت نظام در همه ابعاد داخلی و بین المللی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی از فضاسازی محیطی ایجادشده در قالب نصب بنر در پل‌های هوایی، بیلبورد‌ها و نماد‌های مختلف توسط شهرداری آمل برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی قدردانی کرد و گفت: از رسانه‌های فعال در شهرستان در حوزه نوشتاری، مجازی و شبکه‌های اجتماعی درخواست داریم تا در فرصت باقی‌مانده زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم و نقش‌آفرینی کنند.

1403/04/02

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود