سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:حضور 10 تیم جستجو برای پیدا کردن 3 خودروی گرفتار در سیلاب نور


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: جستجو برای پیدا کردن خودروهای گرفتار در سیلاب شهرستان نور همچنان ادامه دارد.
احمد توکلی در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان نور که با حضور فرماندار شهرستان نور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مدیران ستادی و خدمات‌رسان در فرمانداری نور برگزار شد اظهارکرد: بارش باران در شرق و غرب استان مازندران در شهرستان‌های بهشهر، آمل و نور سبب بالا آمدن سطح آب و سیلاب شد.
وی با اشاره به مفقودی چند خودرو در سیلاب شهرستان نور افزود: همزمان با این اتفاق، جستجو برای پیدا کردن خودروها و سرنشینان احتمالی آن با کمک تیم‌های جستجو از سطح استان ادامه دارد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به هشدار‌های لازم قبل از بارندگی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار در سطح نارنجی فرمانداران در حوزه شهرستان‌ها آمادگی لازم را داشتند چراکه ریزش یکباره آب از مسیر جاده سبب غافلگیری خودروها و ایجاد حادثه تلخ شد. به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، توکلی با اشاره به اینکه مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند، بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه وسیع در سطح شهرستان‌ها توسط فرماندارها و شهرداری‌ها در حوزه شهرها انجام شد که سبب کاهش خسارت‌ها شد.

1402/8/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود