نماینده ولی فقیه در مازندران:برجستگی‌های مازندران تقویت شود


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن و بزرگداشت و تقویت برجستگی‌های مردم مازندران خروجی کارگروه جوانان انقلابی باشد.
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست کارگروه جوانان انقلابی و جریان‌ساز دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: باید قدردان و قدرشناس کسانی باشیم که در جبهه مقاومت تلاش کردند، از آن سرباز ساده تا سرآمدترینش به‌ویژه سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان.
وی با اشاره به وجود کارگروه جوانان انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در همه استان‌ها، افزود: تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن و بزرگداشت و تقویت برجستگی‌های مردم مازندران در حکم دفتر آمده است، ما یک جمعی از جوانان باانگیزه نیاز داریم که در زمینه تقویت جریان انقلابی استان تلاش کنند که مستلزم تشکیل هسته مرکزی استانی است و در این مسیر فقط به پررنگ‌تر شدن جریان انقلابی در نهادها و دستگاه‌ها و کل فضای بیرونی استان فکر می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اینکه جوانان فریب بیرون را نخورند، بصیرت خوب و جهاد تبیین داشته باشند خوب است.
محمدی‌لائینی عنوان کرد: در حوزه تقویت جریان و جوانان مومن انقلابی کار کنیم، آسیب‌های این حوزه را شناسایی کرده و هشدار دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی تاکید کرد: مردم مازندران برجستگی‌هایی را از خودشان نشان دادند سیاست‌های دین‌زدایی با پشت پرده صهیونیست‌ها بنا بود پیاده شود اما به فرموده مقام معظم رهبری مردم این استان نشان دادند که چه کسانی هستند لشکر ویژه ۲۵کربلا در همه زمینه‌ها آمادگی کامل داشت.
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مردم مازندران، علما و شخصیت‌های علمی فراوانی دارند، اینها را باید شناسایی، کشف و برجسته کنیم تا نسل‌های بعدی به گذشته خود افتخار کرده و هویت شخصیتی در تراز مردم این استان پیدا کنند که کمتر ملتی چنین عقبه‌ای دارد، اولین اسلام ما اینجا اسلام اهل بیتی بوده است و اولین حکومت اهل بیتی در مازندران شکل گرفته است‌.

1403/07/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود