مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:بخش سلامت مازندران ۱۹ شهید در دفاع مقدس تقدیم کرد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: حوزه سلامت مازندران در دفاع مقدس چهار هزار و ۹۰۰ رزمنده و ۱۹ شهید تقدیم کرد.
سرهنگ محمد حسن سلامی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با گرامی‌داشت یاد خاطره قریب به چهار هزار و ۹۰۰ رزمنده و پیشکسوت، ۱۹ شهید دفاع مقدس و ۱۷ شهید مدافع سلامت دانشگاه، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران با عظمت، استقلال، شکوفایی ایثار و حماسه ملت ایران بود.
وی افزود: ما در دفاع مقدس و در سایه ایمان و تقوا معنویت و اخلاص در مقابل نظام سلطه پیروز شدیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه یکی از دستگاه‌های نقش آفرین و تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس بهداری زمان جنگ و نظام سلامت بود، ادامه داد: اولین فریادرس مجروحان و فرشته نجات آنان امدادگران پرستاران و پزشکان بودند.
سرهنگ سلامی اضافه کرد: امروز درس‌ها، عبرت‌ها، ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس نیاز جامعه اسلامی و جوانان ما است که در شرایط جنگ ترکیبی دشمنان و شرایط تهدید با استقامت و با بصیرت بمانند.
وی بر برگزاری منظم جلسات کارگروه دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظام سلامت در بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در سه حوزه کارکنان، دانشجویان و اساتید فعال است و باید گسترش پیدا کند و برای هر حوزه‌ای برنامه‌ای داریم.

1403/07/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود