مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:عملیات امداد و نجات کوهستان در مازندران ۱۵ درصد رشد داشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: شمار عملیات امداد و نجات در کوهستانی سال جاری نسبت شش ماه اول سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.
غلامعلی فخاری از سهم ۱۶ درصدی هلال‌احمر مازندران در اجرای عملیات‌های امداد و نجات کشور در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد.
وی با بیان افزایش ۶ درصدی پوشش امدادی هلال‌احمر به حوادث ترافیکی و افزایش ۱۵ درصدی امداد و نجاتکوهستان در بازه زمانی فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود؛ ارائه خدمات امدادی به ۹۸۴ ترافیکی، ۱۷۶ حادثه شهری، ۸۹ حادثه کوهستان، ۲۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۸۲۱ حادثه دریایی و ساحلی ،۶۷ حادثه جوی، ۲۹۵ حادثه فوریت پزشکی، ۳۴ حادثه دریایی، ۱۷ حادثه حمله حیوان، ۹۹ حادثه مفقودی، ۲۳ حادثه جنایی ،۴ حادثه انفجار و آتش سوزی، رهاسازی ۷۸ مصدوم و همچنین پوشش امدادی به ۱۲ برنامه مناسبتی و پاسخگویی به هزار و ۷۳۴ مراجعه حضوری از مهمترین خدمات امدادی هلال‌احمر مازندران در ۶ ماه گذشته بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: در همین راستا سه هزار و ۳۶۴ نفر به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال‌احمر مازندران دریافت و بیش از هزار و ۴۶۱ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
فخاری با بیان اینکه در ۴ حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد تصریح کرد؛ هلال‌احمر مازندران از نظر پاسخگویی به فوریت‌ها و انجام عملیات‌های امداد و نجات در شمار استان‌های برتر کشور قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی گفت: مجموع چهار هزار و ۹۶۱ تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات امدادی اعم از آمبولانس و خودروی نجات و پشتیبانی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

1403/07/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود