استاندار مازندران:باید بستر‌های لازم برای حضور فعال افراد دارای معلولیت فراهم شود


استاندار مازندران در آیین گرامیداشت روز جهانی عصای سفید که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد، گفت: بسیار خرسندم در میان افرادی هستم که چشم دل آنها باز است و محدودیت‌های ظاهری برای آنان محرومیت ایجاد نکرد.
یوسف نوری ضمن تشکر از اداره کل بهزیستی مازندران در جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه روشندل استان، افزود: این نهاد حمایتی، شعار مشارکت اجتماعی را برای جامعه نابینایان و کم بینایان محقق و امکاناتی فراتر از قانون برای رفاه حال این عزیزان فراهم نمود.
وی شمار روشندلان جهان را ۳۵ میلیون نفر عنوان و خاطرنشان کرد: روشندلان نام آور بسیاری داریم که تاریخ ساز شدند.
مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه فناوری‌ها در راستای تسهیل امورات روشندلان پیشرفت می‌کنند، تصریح کرد: رشد فناوری‌های نوین به منظور افزایش توانمندی‌ها و برطرف کردن کمبود‌های نابینایان و کم بینایان کاملا مشهود است.
نوری با توصیه و تاکید بر ضرورت مناسب سازی اماکن و معابر توسط فرمانداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر مسوولان، گفت: باید بستر‌های لازم برای حضور فعال افراد دارای معلولیت فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی اضافه کرد: شهر‌ها باید امکانات زیست پذیری شهروندان را داشته باشند و شهر دوستدار مردم شهری است که فرصت‌های اجتماعی برابر برای رشد و شکوفایی افراد دارای معلولیت را ایجاد کند.

1403/07/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود