رئیس اداره دامپزشکی آمل:۲۴۰کیلوگرم مرغ فاسد در شهرستان آمل کشف و معدوم سازی شد


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل از کشف و معدوم سازی ۲۴۰ کیلوگرم مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.
دکتر حمید رسولی زاده با اعلام این خبر گفت: این محموله به دلیل شرایط ظاهری و ارگانولپتیکی نامناسب از نظر رنگ و بو با هدف تامین بهداشت و امنیت غذایی آحاد جامعه توسط کارشناس این اداره معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود طی بازدید ادواری کارشناسان این اداره طی شش ماهه نخست سال جاری 4هزار و 850 کیلوگرم گوشت و آلایشات دام و طیور از مراکز عرضه طبغ ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشف و معدوم گردید.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل در پایان به همشهریان عزیز توصیه نمود فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه نمایند. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی با شماره ۰۱۱۴۳۱۸۲۵۰۰ اطلاع رسانی نمایند.

1403/07/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود